Alla inlägg den 12 december 2012

Av Elina - 12 december 2012 22:29

Hörde att jag sov tokigt oroligt inatt.. Rörde & slängde runt mig värre än en duracellkanin ... Kan va därför jag vaknade med huvudvärk kanske..blää..
Det blev iaf ett gympass som jag nämnde förut & nu e jag precis hemkommen från combaten jag hade på odenplan. Gick super:-D
När jag bytte om sen & böjde mig framåt skakade hela kroppen och på vägen hem kände jag att träningsvärken i benen och rumpan bara förstärktes.. Steg för steg.. Undra hur jag mår imorrn..:-) i love it!! Meeeen lite svårt när det börjar bli svårt att röra sig.... Hahaha..

En smoothie och lite pepparkaksdeg senare sitter jag framför tvn å myser med sista påsen lakritsrots-thé.. Måste hitta mer!:)

Dagens tips till den frusne- om du inte har underställ/ eller om du vill ha mer...dra på ett par långabenvrmare under byxorna. Det e både värmande och tokigt skönt!

Puss hej

Av Elina - 12 december 2012 14:31

Körde en 30 min cardio plus 30 min övre rygg/axlar samt mage nu på förmiddagen. Trevligt värre.
Kom hem, gjorde en pepparkaksdeg, och har nu lagt mig tillrätta under en filt och datorn laddad med Bodycombat54. The new release:-) har inte hunnit kika in den ordentligt än så Nuuu ska här studas!

Ses vi ikväll på passet??

BodyCombat 18.30 Odenplan !

Pusshej

Av Elina - 12 december 2012 01:01

Kom hem från gymmet nu på kvällen och möts i dörröppningen av pepparkakslukt och två hunkar som sitter i köket & har fullt upp med att göra pepparkakshus. Och dricka glögg. & wisbyöl.
Mysigt värre!
Och fint blev det! Se själva:-)

Sitter senare i soffan när en handståendetävling börjar..allt från armpress uppochner till enhandsstående ska dom klara av minsann. Gick rätt ok faktiskt. Tro det eller ej. En tv och en klädställning va lite illa ute men allt är helt! Hiihihi

Vi börjar leta efter en såg för vi vill ut i naturen å härja imorrn men det närmsta vi kommer är en sågtandad trädgårdsspade som jag fick av bilkillarna i Danmark..
Jag går på toa för att komma tillbaka till synen att Kim sitter på stödet på vår soffa och Johan är i fullt sjå med att prova hans reflexer genom att slå honom med den sågtandade trädgårdsspaden...

En helt vanlig kväll hos Kim & Elina..
Vi borde sätta upp kameror & göra en realityserie..typ

Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards