Alla inlägg den 10 december 2012

Av Elina - 10 december 2012 23:37

Jag vet var jag vill. Det har jag vetat hela tiden men det blir klarare och klarare.

Självklart kämpar jag mot klockan. Det gör alla. Men jag har de senaste dagarna kommit ett steg närmare.

One step closer. One step at a time. Jag tänker inte ge upp. Nej, jag kommer börja kämpa ist. Kämpa på ett lite annorlunda sätt. Jag tänker lyckas att nå dit jag vill. Det finns inga alternativ. Det finns endast ett, och det är det enda rätta och det enda som kommer att ske. Infrias if U will.

Att skriva det här känns skönt. Det känns bra. Den här helgen har varit allt annat än lugn, jag har dock endast mig själv att skylla, men jag klagar inte. Nej, jag konstaterar. Det är väldigt sällan man kommer framåt genom att klaga. Så gör inte det. Jag gör inte det.

Mycket har hänt omkring mig och nattliga samtal och disskussioner har satt värdefulla spår.

Jag tänker lyckas! Jag tänker nå dit jag vill!


  


Puss hej

Av Elina - 10 december 2012 21:01

HEMMA!!! JAG ÄR HEMMA!! Satansbananer va skönt det är! hemma hemma hemma hemma hemma!

 ok... enough..


Morgondagens schema för Er som vill träna med miiiig:)


  

Nordic Wellness (F.d Sportlife)

 


- 11.45-12.45 - Cirkel - Östermalm


- 17.30-18.00 - Core - Hornsgatan


- 18.00-18.30 - Cirkel - Hornsgatan


- 18.30-19.30 - Yoga&Pilates - Hornsgatan


U choose!! Välkomna:-)


Om du inte är medlem så är det bara att fråga om en provvecka så får du prova gratis! Bra va?!   


 


I like to play, like to see me play? - Follow me on Instagram @ Eliness ! & Tumblr @ bodyinperspective

 

 

Puss hej!

Av Elina - 10 december 2012 17:49

... Tänker jag när jag sitter här på tåget på väg hem. Vi e i västerås så inte så långt kvar.
Men nu räcker det med flängande för ett tag..! Bläää va jag e trött på att åka bil, köra bil, åka tåg, vänta på tåg, åka färja, vänta på en färja, köra i finlands skogar utan gps, betala 700 dk för att köra över broar, få parkeringsböter, springa runt på universitet, i bilhallar, i telenorbutiker, byta plats på tåg pga överbokning för att vagn 2 e borta, prata med intelligensbefriade tokar, dricka julmust, äta hotellfrullar (!) säga hej då till folk jag inte vill säga hej då till.. Säga hej till folk jag inte vill säga hej till, mm. Mm..
Men med allt detta i åtanke så inser jag i samma andetag att det e jul om två veckor vilket innebär lite mer resande..:/ aja..anywho..Jul e mysigt!

Tack för fin fullspäckad helg raringar!!
Allt avslutades med bästa bästa Matilda och en bagel på Espressohouse, NK, Gbg.

<3<3<3

Vill ni träna med och för mig imorrn så kika in ikväll på schemat.. 4 pass nalkas! :-D

Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards