Alla inlägg den 30 december 2012

Av Elina - 30 december 2012 19:23

Himla mysigt att va hemma i Sthlm igen. Sjuk å förjävlig men jag trivs här.

Fin stad och jag trivs på alla mina jobb.

Är det någon som inte har hängt med på vad jag gör och var jag jobbar?

Update:

- Instruktör på Nordic Wellness STHLM. (f.d Sportlife)

Främst på klubbarna Tegnér, Odenplan och Hammarby Sjöstad

- Bartender på Broken STHLM ibland & Pure ibland

- Säljer Aloe vera produkter (&jäkligt bra sådana!) Kontakta mig för mer info:)

Frilansar sedan lite överlag på diverse tränings-uppdrag och turnéer av alla slag


ett järn?? ... Jag & Kim träffas ju satans lite men när vi gör det så väcks intressanta idéer till liv & speciellt framtiden börjar diskuteras...  DET vänner, det är kul, intressant, jobbigt och nödvändigt på samma gång..

Jag vet ju var jag vill, och det gäller att få gärnet varmt, gärna hett & att sedan smida när det är varmt, gärna hett. & sedan självklart - hålla det varmt, gärna hett!

Hjärtat och hjärnan vill kanske ibland åt lite olika håll men oftast faktiskt inte. Oftast vet hela jag var exakt jag vill vara om tre år! Vet ni?


 

...


Det svåra är vilka val jag ska göra. Vilka beslut som ska fattas. Huruvida jag ska gå till höger eller vänster, framåt eller bakåt.. hoppa eller stå still... Det är det som är komplicerat.

Ikväll ska jag iaf stå still. Eller rättare sagt ligga still. Ska inta soffläge om typ fem minuter å sen ligga kvar där hade jag tänkt. Hoppas hoppas det är nåt bra på tv. För aaa, jag ska kika på TV !:-)


men niiii ...

follow me on instagram @Eliness ! *tummen upp!*   


Puss hej

Av Elina - 30 december 2012 00:58

Tidig kväll ikväll. Skönt. Slutat jobba nu å ska å sova å knapra piller. Hoppas jag har några kvar..
Mår bra men kass, e varm men kall, svettas, fast fryser, mår illa men ..a, illa, huvudet värker endel och frossan gör sig påmind ibland. För lite sömn och inte tillräckligt vila efter min influensa antagligen. Hem å sova å kurera mig så jag vaknar som en sproilans nyyy människa!
Passen tidigare idag gick dock superbra! jättekul att köra både på sjöstan & hornstull!:-) gick på överskottsenergi som alla deltagare gav mig<3 ... och en celsius..och en kaffe..;-)
Hoppas ni har en underbar helg!!

Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards