Alla inlägg den 16 december 2012

Av Elina - 16 december 2012 03:41

Sitter på tuben på vägen hem och ångrar djupt mitt val av transportmedel... Tokfullt. I dubbel bemärkelse. I jättedubbel bemärkelse... Bläää
Jag åker nog en eller två tubisar tidigare än vad jag brukar... Think thats why..
Sitter å lyssnar på fulla idiotkonversationer runt mig. Å endel fina oxå men rätt .. Mm... Jaa.. Va
ska jag säga... När man som i princip enda nyktra person på ett helt jäkla tåg så ser man nog situationer ur ett annat perspektiv... Haha.. Gav precis en tjej en påse som jag råkade ha i min väska.. Hon satt å spydde.. Stackarn.. Faan för att må så.. Det e ju sååå hemskt:/
Imorrn (läs idag) blir det gym *om jag orkar*, sen kontraktskrivning och lussebullsbak, Jag å Kim ska gå crazy:-D å sen jobb på kvällen.
Va ska ni göra?

Puss Hej

Ovido - Quiz & Flashcards