Alla inlägg den 22 december 2012

Av Elina - 22 december 2012 18:57

Lördag! vill inte klaga å va fröken neggo men SATAN va trött jag e på att vara sjuk!

Har ändå gått i knalleland idag och kikat å så, och skrev antagligen under min vecka liggandes i sängen genom att gå å lyfta å dra lite på gymmet..   jag veet, jag borde inte. har ju inte ens nån röst liksom, men fan asså... jag va tvungen.. palla inte längre.. Det gjorde dock att jag blev sämre så nu ligger jag här i soffan hemma å varesig orkar eller vill resa på mig... en kalas/utekväll me bästa vännerna   förvandlades till en hemma-mys-kväll ist. men så får det va helt enkelt. jag va tvungen att testa mig själv lite. Hur brukar ni göra när ni e sjuka?? när ni har så mkt energi att ni faktiskt orkar gå upp å göra mer än att sova... har ni nåt knep att bli frilledille?? isf, - Dela meeed eeer taaack! Jag bjuder på lussekatt till den som kan göra mig frisk!!!

att alla säger till mig att jag ser trött ut e väl inte heller nåt kul å höra gång på gång direkt.. Tack för den liksom! haha

 


anywho.. händer ikväll???

Jag ska äta pizza me min bror. jupp, cozyyyy   Tummen upp!


Puss hej

Av Elina - 22 december 2012 00:24

tagit mig igenom fredagen. Mår inte sämre än igår så det är ju positivt... tror faktiskt att det håller på att vända.

Har tvingat mig själv att aktivera mig nu på kvällen för att se hur mkt jag faktiskt orkar... å det e kämpigt. men jag är uppe(!) Har sovit lite under dagen men har ändå varit och handlat baileys, gjort min utväxt, och nu bakat pepparkakor och tryfflar. Ett ständigt kämpande mot huvudsprängningen, snytningarna och frossan men I did it!

Så mkt har jag inte gjort på hela veckan tillsammans!

Lite jobbigt dock att jag knappt får fram ett hej när nån snackar med mig... det kommer och går men bläää va jobbigt att inte kunna prata på som vanligt för en pratkvarn som mig..  


Anywho. Tryfflar.

     

Har ni gjort det nån gång?? Det tar ju sån jäääkla tid för "smeten" att stelna så pass att man kan bearbeta den. å jag har ju lite abstinens när jag gör saker så jag gick på det lite för tidigt kanske... haha, gick bra men det var nog ett av de kladdigaste bestyr jag någonsin gjort!

Gott blev det iaf! det rekommenderas starkt! man kan ju ha i vad man vill! blanda hejvilt med det just DU tycker om!

Eftersom jag numera är en självutnämnd tryffelgörarexpert så e det bara att fråga om ni undrar nåt   


Hur ska ni spendera er jul?

Om ni inte kommer att tunea in å läsa om mina utflykter och äventyr under helgen eftersom jag kommer vakna prima frille imorrn så säger jag redan nu GOD JUL!!! ;-)   Men kika in å läs lite för all del:)


 


     



Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards