Alla inlägg den 28 december 2012

Av Elina - 28 december 2012 20:15

Satan va skönt pass jag körde nyss! Och som vanligt är det ju deltagarna som gör det grymt! Superskön energi spontanapplåder efter varje låt och många leenden! Jag älskart! Det ryms mkt kärlek och glädje inom fyra väggar<3
Imorrn kör jag ju MRL och combat, sen Pure på kvällen.
Sitter på Broken å fördriver tid å dricker kaffe som tar slut alldeles för fort, pratar med fina människor innan jag ska bege mig ner till Pure för mer jobb. Ses där!

Av Elina - 28 december 2012 13:06

Mellandagarna e här! har ni käkat upp alla julrester än?? haha

Jag e iaf tillbaka här på bloggen med bilder och "vårnytt" men idag -

Veckans schema:


Idag Fredag:

16.30-17.30 - Dans - Odenplan

17.30-18.30 - Combat - Odenplan


Ikväll: Pure Nightclub


Imorgon Lördag:

10.00-11.00 - MRL - Hammarby Sjöstad

12.00-13.00 - Bodycombat - Hornstull


Kväll: Pure Nightclub


Söndag:

14.00-15.00 - N.Y Strip Fusion - Odenplan


Måndag:


Pure Nightclub


Gott nytt år!!!!!!! :-)


Det e ni som bestämmer kom för å känna er lite sexiga, för å svettas, för å porra er, för att bli starkare, för att bli smidigare, för att få snabbare fötter, för att må bättre, för att få snabbare Jabs eller för allt ihop!


Vi ses hoppas jag!

pssst... Om ni vill komma men inte har kort på Nordic Wellness *f.d Sportlife* så hör av er så fixar jag provträningar!


Puss Hej

Ovido - Quiz & Flashcards