Alla inlägg den 7 december 2012

Av Elina - 7 december 2012 22:10

sååå..

Var planen att göra något en fredagkväll i Borås? jaa,, kanske... meeeen....

Det eller så kan man komma hem, ta ett bad, få en massage-svartvinbärs-olje-insmörjning av mamma som sedan ordinerar mig att ligga kvar en kvart. Ja, utan att göra någonting. bara ligga helt still, en kvart. 15 minuter alltså!

pffft tänker ni.. Det är väl ingenting... Kanske inte, Men jag såg genast stressen krypa runt i kroppen... å detta efter 30 sekunder..... trummade lite med fingrarna... kikade efter mobilen... -Utan att göra någonting. sa mamma igen...

Envis som jag är och lite tjurskallig kanske så tänkte jag satan, men bestämde mig samtidigt för att för h-vete, det här kan jag ju klara..!!! Det här ska jag klara! Jag tog det som en utmaning och gjorde det till en tävling. Då gick det bättre. 15 minuter.


och....


...

...

...


två timmar senare ligger jag här framför min dator... har precis gjort varm choklad från scratch men inte med så mkt mjölk utan istället hällt i rispuffar, några mandlar, och lite russin. Allt med en klick grädde på toppen. Svin gott och svinlätt. inga tillsatser, rena smaker. Jag var egentligen inte sugen men vips så var allt borta...


Ja, just det... vad hände med kvarten?? alltså de där 15 minuterna? Jag Stensomnade. som en stock. som en utmattad trött stock. jooo.. jag tackar ja.... hahahahahaha


Passen idag gick toppen och alla var lika grymma som vanligt! kul å se att så många kommer ihåg mig och kommer när jag är å hälsar på! å KUL att träffa helt nya deltagare med självklart!!!   

hann med en lunch med FINASTE Camilla på viskan med. Gud vad jag har saknat henne!!   


Imorgon blir det sista passet för den här trippen. då gäller 90 minuter Zumba. så sprid ordet och kom!!!


Borås City, Nordic Wellness (f.d. sportlife) 12.30 (!)

och OOOM det nu är så att ni bara kan komma en timma så gör inte det något. kom klockan ett isf å hoppa in lite lugnt å kör sedan på det sista:) kommer bli en feeeest:)


Puss hej (från stocken)

Ovido - Quiz & Flashcards