Alla inlägg den 31 december 2012

Av Elina - 31 december 2012 18:54

Sista inlägget för i år antagligen! & med det ett stort fett gott nytt år till Er!


Kanske blir nåt mer inlägg who knows men jag drar snart till jobbet så det blir någ bara bilder iofs. Men anyways, sista natten på 2012 så måste ni ju självklart tunea in här! jepp:)

Kim och Fredrik lagar finmat och dricker bourbon... hade gärna stannat... eller ne, faktiskt inte. I love u guys men jag ser verkligen fram emot att jobba å träffa alla fina kollegor, & fira in nya året med dom:-) 


GOTT NYTT ÅR VÄNNER! HAND OM ER SJÄLVA!

IMORRN BLIR DET TANKAR ... 2013 ... JAG LÄNGTAR EFTER 2013! ETT UNDERBART NYTT FINT FANTASTISKT ÅR!

CANT WAIT TILL ALLA FANTASTISKT BRA UPPLEVELSER JAG KOMMER ATT FÅ UPPLEVA OCH ALLA FANTASTISKA MÄNNISKOR JAG KOMMER ATT TRÄFFA, SAMT ALLA FANTASTISKT BRA SAKER SOM KOMMER ATT SKE.

      


PUSS HEJ



Ovido - Quiz & Flashcards