Alla inlägg den 15 december 2012

Av Elina - 15 december 2012 14:18

Julklappar ...


Vad ska jag köpa??


Bror, mamma, pappa ??? har ingen aning! bläblä bläblä bläbläbläblä...


Jag älskar att skämma bort mina nära och kära men gillar INTE, nej INTE att köpa meningslösa presenter/julklappar...

Jag kan gå på stan en dag i mitten av februari, se någonting någonstans som skulle passa perfekt till någon, och då köper jag det och då ger jag det. Just för att det passar så bra och blir en sån klockren present. Det behöver liksom inte vara någon högtd för att skämma bort varandra och visa uppskattning.


MEN alltid till dessa tider som ex. jul så vet jag varken ut eller in....


Har ni några tips på bra julklappar?? I really need them!


Puss hej

Av Elina - 15 december 2012 11:53

Tittar ut å ser snöblåst, å det knappt. Det e nån plusgrad så det är verkligen iiinte bra! Vi jul?? Mmmjjja.. Jag börjar tvivla.. Vi har ju en massa snö men ser på vädret att 0, 1, & 2-gradigt väder ska fortsätta. WTF ?!?!
Well... Hoppas att det vänder! Hoppas att vädergudarna ljuger & att vi får minus igen. Biljetten ner till Borås är iaf bokad så jag landar där vid lunch den 22a december.

Jobbade inatt, ska jobba inatt igen & även söndag natt, så kom förbi!!! :-D

Träning? Nope, idag blir det rest fullt ut! Jag & Vinterstudion :) då e det vinter här inne iaf!

Puss Hej

Ovido - Quiz & Flashcards