Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Elina - 5 oktober 2012 20:57

Hej vänner!
Vad gör jag klockan 20.40 en fredagkväll om inte ligger i sängen(!!)
Yes, här ligger jag minsann.. Sov hos Jessica inatt å vi garvade igenom oss halva natten efter en myspystacokväll å film vilket va precis vad vi behövde kände vi!
Fullt upp dock sen imorse med allt från hårbesök, läkarbesök å omhändertagande av en mycket mycket hungrig Alle, mycket(!) å häng med Johannes å Johan.
Skön dag mestadels, men tog många prover hos läkaren, Bland annat fyra rör blod.. Kändes dock som fyra flarror men hoppas att det inte va det..(!!)
Kanske är det det som gör mig något deckad för det e jag!:-(
Därför ligger jag nu här med otroligt snyggt hår (lila-ask, platina, och koppar i) men mår sådär halvkasst.. Blääääää
Hoping to get some sleep!
Min sista lördag i Borås på ett tag bjuder pååååååå

Jobb på Högskolan klockan 09.00
Zumba, sportlife knalle, 11.00
Pilates, sportlife knalle, 12.05
Ärenden
Instruktörsmöte
Jobbhäng (allt e hemlis so far)
Jobbferra

Ja.. Så om nån vill stalka mig så har ni schemat där! Hahaha uscha..

Hoppas att ni har en sköööön kväll:-)

Puss hej!

Av Elina - 5 oktober 2012 11:00

Sitter hos Becca nu.. Hon använder mig lite som ginnypig. I like it!
J'adore changé<3
å Guuuud vad jag kommer att sakna dig din tankspridda underara goa kompetenta vackra bästa varelse! The sister I nevva had. Jupp. Kärlek till dig min underbara<3<3<3

Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards