Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Elina - 8 oktober 2012 23:16

En kvällsträning med brorsan kan alltid bli kul! Varför göra något ordinärt när man kan va extraordinär liksom:-)
Och nej, vi sitter inte på varandra.

Puss hej!

Av Elina - 8 oktober 2012 16:48

  Bokat och klart!

Om en halvtimma inleds alltså mitt sista dygn i Borås på ett bra tag. Stockholm och jag ska bli bästisar  och hitta på en massa kul!     


Det är NU tiden börjar gå så tokigt fort..:/ körde Jessicas activio30 förut följt av 25 min löp till. Det va skönt och kändes förvånansvärt lätt att springa  

sen vidare på några ärenden, kom på en bortglömd pin-kod, pröjsade flyttbil från förra veckan och hämtade avtal å grejjer - Min iphone5 e på vääääg!!!   yeaah!



Halv åtta blir det mer träning med min bror. Vi tänkte köra lite triccar å sen nåt mer.. får se lite. Kul å träna med bigbro ibland:)


ÄÄÄÄlskade vi inte vädret imorse??! heeelt underbart juh:-D kul tycker jag! Kul med fint väder i några timmar! så nu har det ju börjat regna igen så får se när nästa sol kommer fram... april??   


hoppas iaf att ni har en underbar dag!


å kom ihåg! - Drick inte för mycket champange! det är en förrädisk dryck och attackerar när du minst anar det!

dansa Strip-fusion ist! i keep u posted=)


   


puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards