Alla inlägg den 23 oktober 2012

Av Elina - 23 oktober 2012 21:32

eller 2, eller faktiskt 3.. men vi säger 1.

Jag e på vift igen och denna gången för eventbolaget Rewir tillsammans med Stjärnskott  och däckföretaget Michelin.

Åkte från Stockholm idag - första anhalt va Södertälje, men bara en snabbis, sen åkte jag ner och gjorde en fikapaus i Borås. Träffade mamma å pappa, för att sedan fortsätta ner hit. Sitter just nu på ett mysigt hotell nere i metropolen Anderstorp. Här kommer jag vara till torsdag morgon då jag beger mig mot anhalt nummer 2.

Stay tuned!


Imorgon har jag lovat att prata om ryggstretch å lite sånt där så tune in! :-)


Nu blir det bråk på svenska Hollywoodfruar ... Måste koncentrera miiiig! iiih.. hahahaha


  


Puss Hej!

Av Elina - 23 oktober 2012 10:56

45 minuter på crossen fick kicka igång en mycket trött morgon. Glad att jag gjorde det dock då jag ska sitta i bil hela dagen. På väg till Tyresö för att hämta den nu.
Det är inte alla som har en bil med en plasma bak på, och två racerstolar med tillhörande tv, consoller samt playstation 3 spel i huuuuh? Haha
Jag har!

On the road again alltså. Första anhalt - Anderstorp

Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards