Alla inlägg den 28 oktober 2012

Av Elina - 28 oktober 2012 20:57

Kom från Finland imorse, åkte hem och sov två timmar för att sedan sätta sig i bilen igen, den här gången med fina Pia som åkte med till Linköping. Sjukt skönt och kul att få lite sällis å girltalk-time!

Nu ligger jag i min säng hos mamma å pappa å fixar lite å planerar för veckan. Imorgon blir det Helsingborg och dagen efter det drar jag ner till Odense där jag blir hela veckan.


Hoppas verkligen att mina sammarbetare i Danmark är lika trevliga och bra som de två i Anderstorp och nu senast Tero i Finland.   Då blir det kul. Vi åt ju indisk lunch i förrgår... tänkte börja laga lite indiskt när jag kommer hem igen... Någon som har några tips??


Drog direkt iaf till gymmet när jag landade i Borås. Körde lite överkropp. Lats, bic, tric, å lite mage å liiite rygg typ.

Skönt när man har suttit i bilen hela dagen.


happ... planeringstid va det ja... ok.. here we go..


Hoppas er helg har varit grymmo! det har inte min.


puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards