Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Elina - 7 oktober 2012 18:52

Hej hej söndag!

Hade en kickoff med Sportlife igår. jag har ju haft mina sista pass där för denna gången men jag hakade ändå.


Vi blev indelade i lag och ivägskickade till olika stationer runt om i stan med olika uppdrag vid varje station.

Mitt lag hette The Fantastic four. Vi var lag två egentligen men vi var ju fyra i laget så så fick det bli!   

Världens bästa lag med David, Frida, Annika och jag.


Ett uppdrag va att koreografera en 2 minuter lång koreografi till en av de låtar vi blev tilldelade... tror att den finns på film så kan lägga upp vårat bidrag i veckan:) ... kanske-....  

Anyhow.. vi vann hela skiten! yaaay:)


blev lite uttråkade på vägen med till och från olika platser så vi klättrade i trän och tog knaskort tillägnade våra underbara chefer Petra och Johanna - Vad jag kommer att sakna Er!  


Fantastic four - Alltid redo - Alltid på språng!

   



Sanna var oxå med och ordande alltihop som efter tävlingarna förvandlades till en trevlig middag, chill häng och mys, och sedan uuuut i natten... 

Lite sliten idag faktiskt men det har varit skönt häng med Mike och Björn på Viskan, å sen mysfika med Sanna  


puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards