Alla inlägg den 12 oktober 2012

Av Elina - 12 oktober 2012 22:28

[Beeeebis]
[cheeeeef]
[tuuuben]
[preggoooo]
[make sense]
[på riktigt]
[btw]
[newwan]

Fler kommer! Stör er så mycket ni vill! Tummen upp för det. It's on me.
-Ord som jag använder i mitt dagliga tal. När passande situationer kommer upp självklart. En mix av Borås-Åre-Sthlm-New York slang. Lite Göteborg me kanske. Thats me and only me and I dont give a shit.

Har ni några uttryck som ni använder som folk anmärker på? Plz tell:-)

Ligger hemma med huvudvärk å har tackat nej till två grymma kalas jag borde vara på.. Fan fan fan. Jag vill gå men tror inte att jag skulle palla.. Blääää

Iofs trivs jag ganska bra här i soffan med mina ingefärskarameller och julmust:-)

Puss hej

Av Elina - 12 oktober 2012 10:41

Sitter på tuben nu till ett möte.
Som typ alltid e det svårt att komma upp ur sängen och min goooda smoothie med mitt nya soyaprotein står kvar på köksbänken..:-/ blää
Why oh why??
Well well, wish me luck!

Puss hej

Av Elina - 12 oktober 2012 01:22

.. Nu när jag gick hem genom Stockholmskvällen efter Jazz & Core med Finaste Åsa på SATS, Odenplan, följt av en mysfika med Kajsa vid Stureplan insåg jag att jag frös om händerna & längtade efter någon av alla mina tyyysen mössor.. E det vinter?? Nej nej! Inte än!
Å du underbara Sommar, var fan tog du vägen??(!) gör inte såhär! Inte nu. Inte än.. Jag e inte redo...

På tal om nåt annat.. Ikea, dom kan dom! Jag och Ali gick runt där idag å shoppade lite och förundrades över hur billigt det är! Man skulle nästan kunna tro att det är en Borås-född kedja..(!)
... Men då har man ju fel


Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards