Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Elina - 9 oktober 2012 21:56

... Kväll i vår lägenhet<3
And this time- i'm here to stay:-D
Kikar tv å myser.
Brist på mat å det som fanns var varm&kall äppelvin.. Hihi.. Får gå! Orkar inte gå ut i mörkret å handla..:-P
Tåget va förvånandsvärt bra i tid och taxin hit ist för tuben va en nödvändighet med alla mina väskor.
Mästerpackaren?? -Det e Moi!!

Hittade min favvo-träningsklänning innan idag när jag städade/packade.. Å Å Å Å vad jag saknar konståkningen!
Får nog göra nåt åt det i längden...:-D


Puss hej

Av Elina - 9 oktober 2012 12:25

Rob & Big. Bland dom roligaste programmen jag någonsin sett! Tråkigt då när man har mkt att göra att sätta på tvn och ett Rob&Big marathon e igång..(!) gaaah

Hahaha, satan va roliga dom e!
Det handlar om Rob Dyrek (skatearen) & hans bff kallad Big (gammal livvakt) tar sig an världen och hittar på bus. Hahahahahihihihahaha

Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards