Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Elina - 16 oktober 2012 16:15

Nu börjas det! Jag ska ta vara på det lugna tempot jag håller nu. Flera år sedan sist så denna veckan ska jag läsa läsa & läsa:-) fixat bibblankort och tänker bli en flitig gäst.
OOOJ va smart jag ska bli!
Tusan va smart! SMART SMART SMART!
Smartheten - här kommer jag!
Ja, smartare än vad jag redan e då förstås;-P

Puss hej

Av Elina - 16 oktober 2012 09:53

Bytt moders/hemma-klubb nu.
Från Backaplan till Odenplan. Från Åsa & Sara till Titti. Alla är lika grymma så det känns skitbra!
Första passet imorgon på just Odenplan. En teamning med Sandra på Bodycombat 52!
17.30 tror jag att det va. Kom och slåss:-D och bli lika trötta som vi va i lördags!

Nästa vecka får jag releasen för 53an.. Kul! Men jag tycker om 52an jäkligt mkt dock så känns bra att köra den ett litet tag till:)
Ses imorrn!

Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards