Direktlänk till inlägg 18 oktober 2012

Oh du inkompetenta, ynkliga, olyckliga människa ... Hoppas du får kicken!

Av Elina - 18 oktober 2012 14:50

Hade ett mycket givande samtal med Borås Stads växel (tror jag att det va) nyss ...
Det löd som följande:

210 km/sek snabbt tal av en mycket stressad röst :
-Borås Stad, xxx xxxxxx som du söker är åter 14.30
-Ja, öh, hej, Elina heter jag och undrar lite om Naturkunskap..
-Ja, du lyssnar inte, xxx xxxxxx är tillbaka 14.30 sa jag!
-ööh.. Oj, har du en dålig dag?
-Nej, men du lyssnar inte!
Piiiiiiiiiiiiip -Tyst-

Hon la alltså på i örat på mig dessutom.

En mycket förvirrad jag blir ännu mer förvirrad när jag ringer om allmänna frågor till en växel, alltså ingen speciell person vad jag trodde iaf och blir bemött av världens suraste och antagligen olyckligaste människa. För att inte tala om oproffessionallitet!
Kära nån!
Sånt här får mig att vilja skriva insändare och aktivera mig mer i arbetsetik, moral och kompetens.

Det finns SÅ många därute som vet hur man bemöter människor och kan göra det jobbet hon gör. Ändå sitter denna ragata där och förpestar människors vardag.
Jag blev helt paff!
Skäms!
Tänk om jag skulle gå in med samma attityd och ha en klass på gymmet.. Folk skulle ju gå efter fem minuter! Om inte tidigare, och jag skulle förmodligen bli lynchad. Huruvida den här situationen skulle vara mer accepterad överstiger mitt förnuft.
Oh, du olyckliga, inkompetenta, elaka varelse - hoppas du får kicken!

Puss hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Ovido - Quiz & Flashcards