Alla inlägg under december 2012

Av Elina - 3 december 2012 20:32

Hemma igen efter borta jobb i fem dagar.Jag ÄLSKAR att komma tillbaka hem efter att jag varit borta på äventyr! Speciellt nu eftersom jag har spenderat bra mkt mer tid borta än hemma de senaste månaderna.

ÄÄÄLSKART!


Men snart bär det av IGEN... Även denna gången till Västkusten men till största del Borås.

Färd på torsdag morgon till Gbg och sedan på eftermiddagen vidare till Borås.


Vi satte in en "favorit i repris" jag och Johanna (platschef SL-Knalleland) och la in en N.Y Strip Fusion på torsdag-kvällen på Sportlife Knalleland...

-Kan tänka er va (förvånad) och glad jag blev när jag kikade in dagen efter och såg att passet var smockat fullt! Whuut:)    kuul!


Sååå - därför la vi in tre platser till på det passet som nu finns till förfogande på hemsidan samt ett till likadant pass på fredagkväll på Sportlife City hos Petra! Yaay! Så ni har nu chansen att boka in er och få plats åtmonstone en gång!

Bra va?! Så in och boka boka! Ses i helgen :-) och håll utkik... vem vet.. kanske dyker upp ett Zumbapass med....

Stay tuned :-)

 


Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards