Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Elina - 5 januari 2013 17:00

Urban Deli ... Nytorget ... Prova det! Supergod mat och riktigt skön stämning!!

Träffade fina Elise där i torsdags.

 

Jag åt Lax och hon åt buffalomozarella och tomatsallad. Smarrigt!    Urban Deli - Nytorget 4. Prova!


I fredags kom en deltagare till passet på Östermalm och va lite nervös men log lite lurigt samtidigt... Hon bar på nåt stort och burrigt och sa med lite osäker röst.... "-Uhm... Han i receptionen sa att jag skulle ge dig det här...."

        


Anders alltså...   hahahaha.. WTF..(!) Lejonet fick iaf sitta å kika på passen bredvid mig på hörnet på scenen.. :-) toppensöt!


Nordic Wellness. har kört nio pass sen i onsdagskväll och jag älskar det! Trött i kroppen nu men jag e ledig imorrn så det är ingen fara. Imorse körde jag en MRL som va full och deltagarna va helt underbara! Tog ut sig fullständigt och när dom gick ut så var det speciellt en kommentar som nästlade sig fast i mitt medvetande.

"det där gjorde vi bra!" 


Världens bästa kommentar! det där gjorde VI bra! Hon har så rätt! det är precis den känslan jag vill att deltagarna ska känna! Vi! inte jag, inte du, inte dom, utan VI. Huvudet på spiken!


Sen blev det en mysig lunch på Muggen på Götgatan med Carro. Vi jobbade med Redbull Crashed Ice ihop. Så kul att se henne igen! :-)

 

Underbara människa. Muggen - Mysigt fik!


Shoppade lite med... visar nästa gång..:-)

   

Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards