Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Elina - 14 januari 2013 21:58

Hej hej!

Vilken mysig fika jag hade idag med goa Åsa! Va längesedan sen sist så kul kul! Tycker himla bra om henne   Läs gärna hennes äventyr på www.asafornander.com

 


Efter det hängde jag runt lite på Broken med fina vännerna och spelade tillochmed ett parti Backgammon! Det ni!!!  

MRL-passet blev skönt med rätt mkt folk och nu avslutade jag med en kalkonbacon & fetaost-sallad och en skrattkonferrens med rondellspringande Sanna.. hahahaha, hon va ute å sprang en gång, kom fel å hamnade i Viaredsrondellen! ahahahahahihihihahah, värmlänningar...(!)    kokoooo


Det har tillkommit en Cirkel imorgon 12.00 på Hornstull!

Välkommen!:-)


Puss hej!

Av Elina - 14 januari 2013 11:42

Veckans Schema: *so far*


Måndag:

- 18.35 - MRL - Hornstull


Tisdag:

12.00 - Cirkel - Hornstull NY!

- 18.30 - Zumba - Hammarby Sjöstad


Onsdag:

- 18.30 - Yoga - Tegnér


Torsdag:

- 17.00 - Zumba - Östermalm

- 18.35 - BodyCombat - Hornstull


Fredag:

- 08.30 - Seniorer - Östermalm NY!

- 12.00 - Cirkel - Odenplan

- 17.00 - Zumba - Tegnér


Lördag:

- 10.00 - MRL - Hammarby Sjöstad

- 11.00 - Cirkel - Hammarby Sjöstad NY!


... Det brukar ju ploppa upp en till kalss eller två så stay tuned! :-) ...


Instagram @ eliness


Puss Hej!

Av Elina - 14 januari 2013 10:51

Tog en riktigt lång promenad igår em. Hade ju tänkt att hinna ut innan det blev mörkt men inte då...:/ Det var skönt ändå iofs.

Jag tog tuben bort till gärdet och gick därfrån - Runt gärdet, ner till Djurgårn och vattnet, längs med hela vattnet bort till strandvägen, förbi slottet och upp till Slussen. Typiskt bara att jag som alltid har raggisar på mig, alltså, ALLTID, valde att inte ta på mig dom igår... Freeezing! Men skönt.


Tog fina kort vid gärdet men dom blev rätt mörka... sen när jag väl kom ner till vattnet å riktigt fina kort kunde tas på en stockholmseftermiddag så dog mobilen. Av kyla. Mobilen dog Av kyla... Förra gången jag var med om det så jobbade jag mitt i backen i Åre med Skii-weeks. Då var det 30 minus. Nu var det inte riktigt lika kallt vilket gör att jag konstaterar att Iphone5 inte klarar av lika mkt kyla som 3gs'en. Har ni varit med om det nån gång??


Skulle egentligen gått på en yoga-klass nu klockan tolv men hinner inte det. I vårat hus är det satans svårt att få tvätttid. Jag missade tyvärr den förra med så idag var jag tvungen tvungen, tvungen att ta den. 7-12. Hade tänkt att hinna till passet ändå men tvätten har inte torkat än... Världens långsammaste torkrum! Jag vill gå på yogan men jag vill ju bara vara reeeen!!!

 

Puss Hej!

 

Ovido - Quiz & Flashcards