Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Elina - 9 januari 2013 23:26

Dagen har bjudit på ångest, promenad runt Gärdet och Djurgårn å tjejsnack, lite mer ångest, världens största bulle & en god kopp kaffe, lite mer ångest, en Yoga-klass, en räksallad, tjejsnack, ångest, och lite tv-tittande.. Ångest ...


Det har skett händelser och... Ja, missförstånd kanske man kan uttrycka det som. Miss i kommunikationen så att säga... Detta har resulterat i ändringar i mitt vårschema som inte borde varit...

Men ett som mamma uttryckte det "angenämt problem".


Asså ... Jag mår bra i lösningen som blev nu oxå, alltså den som var planerad från början. Ja, den här kanske är bättre för mitt egna fysiska välmående i längden tillochmed, samt för min egna personliga utveckling.

Men, confession, confession ... Det finns något som jag faktiskt hellre vill göra... Något som jag inte visste att jag hade möjligheten till förrns det var för sent. Något som jag nu var tvungen att tacka nej till på grund av mitt val av att förbli lojal och av moraliska skäl till en viss person. En person jag tycker väl om.

Jag har gjort mitt val, då jag faktiskt känner att jag inte hade så mycket till val, och det går nog inte att göra något åt utan jag kommer att få göra det bästa av situationen och våren som kommer. Det kommer att bli bra.

Jag kan bara inte släppa tanken av det jag "missar" ... Jag kan verkligen inte...! Jag vill så gärna! Så gärna!

Hur gör jag? Någon psykolog där ute som kan ge mig något tips??

pust å frust va jobbigt det är....   

... "Ett angenämt problem" ...


På tal om något annat så har jag en extra klass imorrn!

Zumba mellan 17.00-18.00 på Östermalm

och även

BodyCombat 18.35-19.35 på Hornstull !

Älskar Combat så kom å joina!!!


Puss hej!

Av Elina - 9 januari 2013 14:27

Har ni sett att Nordic Wellness nya app nu finns att ladda ner även för iphone? Lätthanterlig å bra:-) så in, hämta hem, och fyll din flik "mina bokningar" !

Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards