Alla inlägg den 30 januari 2013

Av Elina - 30 januari 2013 12:38

Hur jobbigt är det inte att redan ha betalat en räkning men ändå få en påminnelse och en jävla saftigt pålägg dessutom. Men INGET telefonnummer att ringa..(!) wtf!! Hur gör man då?? det rör ju sig om lite mer än en hundring liksom... va faan.... tips nån?


Well well.... två resor ska ske. I have to. Det är ett måste för min fysiska och psykiska överlevnad (!) hihihi


En ganska snart. Väntar bara på ett klartecken från en vän och sedan blir det att boka.

En annan resa lite längre fram men satan va kul det ska bli:) Träffa underbara vänner igen!!! Gud vad jag saknar er alla!


Weeeiii!

 

Newwan och Zermatt here I come!

     

En snabbis ner till Miami med kanske.... hm... jaa, maybe!

 



Puss Hej!

Av Elina - 30 januari 2013 00:23

Börjar med tillägg på pass... Jag kör en MRL direkt efter min yoga imorgon på Tegnér, alltså 19.30 för Er som vill svettas efter att ni har funnit ro, smidighet och inre styrka på Yogan!   


Jag kommer även att nästa måndag, den 4e att köra Core, 18.00 & BodyCombat 18.30 i Sjöstan.

 

Så ja, as of now.


Från att gå från gårdagens(måndagens) katastrofkänslor och misslyckanden gällande egen träning så har jag nu idag "tagit igen" det!

Körde ett löp och cardio-pass, samt en dans session imorse när min tvätt hängde på tork hemma.

Nu på kvällen körde jag en, hör och häpna, BodyPump, följt av min egen Zumba. Känns bra. Kroppen svarar.

 

hoppas jag kan tillägna denna veckan lite mer egenträning än vanligt. Tror jag skulle behöva det. För min inre frids skull.


Träffade en vän från Åre-tiden nu på kvällen och tjatade lite. Han är här en vecka i jobb så det va mysigt. Snacka skit och planer :-)


Ang. min yoga serie så får den vänta lite... hinner inte ta tag i den nu.. men Hoppas att det blir vilken dag som helst nu...  

Hur har Er dag varit??


God natt!

   


Puss Hej

Ovido - Quiz & Flashcards