Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Elina - 7 januari 2013 16:49

Oj vad dagarna går upp och ner.. En grym kväll igår avslutas sent med en mindre tillfredsställande sinnesstämmning...:-/
Sover nog satans oroligt, mkt tankar, följt av en måndagförmiddag som suuuger (!!) men därefter en måndagseftermiddag som är toppen.

Välkommen till Elinas bergochdalbana! ...

Ganska påfrestande men antar att jag måste fokusera på allt positivt och få mig själv att gå bort från alla negativa tankar och handlingar.. Sluta att agera med självdestruktivitet...
Lättare sagt än gjort men it has to be done! I gotta make it! I have to!

Jag är på väg.. Var? Donno, men på väg, det är jag!

På väg till Odenplan as i write. Först en teamning med Bella i Combat följt av en Teamning med Elin i Zumban. Så, som sagt - En toppen eftermiddag/kväll följer! *tummen upp!*

Ikväll blire tjejdejt med Angelica! Yay:-)

Puss hej!

Av Elina - 7 januari 2013 13:19

Vid jul så beställde jag en skinnjacka å lite annat fint från Nelly.se.

Har annars aldrig haft något problem med leveranser å sånt men denna gången så kom paketet till Borås.

WTF?! Går ni inte efter adressen som står på "min sida" ?? och annars... va f___n(!)

Skit-irri då jag borde ha fått paketet för ett tag sen redan men visst.. jul å mkt å göra... jag förstår.. men kom igen! Hur fan kom det till Borås???

Jätteirri faktiskt.. Å nu när jag har suttit å mailat till dom så kan dom inte göra något & påstår att jag helt enkelt får vänta i 14 dagar tills paketet returneras till Nelly pga. att jag inte har hämtat ut det, & sedan lägga en NY orderadress och vänta på det igeeeeen. ae... inte vad jag hade tänkt att använda min måndag fm till direkt!:-/

Bläää Nelly............ bläää...*Tumme ner*


Puss Hej

Ovido - Quiz & Flashcards