Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Elina - 27 januari 2013 12:53

Jobbade på Amba inatt. Med Pelle. så det va kul:-) Den jäkeln är nu på väg till Åre.... Faaaaan va jag vill upp! Saknar alla er däruppe!! Hoppas ni har det bra vänner!!!   


Anyhow ... Lönehelg, men still ... Januari - the nightlife är som det är.

Det är kul att jobba lite här & där & köra på nya ställen i nya barer. Visst, jag gillar ju iofs verkligen att ha "min" bar, köra "min" grej & va på samma ställe för du kan ju ha "din" ordning, plus att man lär ju känna alla på ett annat plan. Blir ju som en familj. Att jobba nattclub/bar, ja, restaurang överlag är ju en väldigt ja... va ska man säga... "intim" bransch.. Missförstå mig rätt nu självklart! men i de situationer man sätts i så kommer man varandra när ganska fort. Du ser folks bästa sidor, men även de sämsta. Inatt var det inget annat än kul å positivt dock! :-)

Å, saknar Åre & Gotland nuuu, Ni är för underbara! Inte för att jag har varit med där i en maaaassa år men anyways.

Hoppas alla mår braaa!!


Ikväll börjar Yoga-mini-serien med ett litet intro. Tänkte ta mig till gymmet senare, springa lite, dansa lite å Yoga lite... En jävla träningsvärk i Gluteus Maximus bara ... Ajaj... skönt, men ajaj... Well, Välkommen att tunea in!


  


Puss Hej! 

Ovido - Quiz & Flashcards