Alla inlägg den 10 januari 2013

Av Elina - 10 januari 2013 13:18

2 timmar alonetime. Oavsett hur många klasser jag kör så är min egen träning för mig själv lika viktig. När jag kör så många klasser som jag har gjort det sista så tycker jag att den tillochmed blir viktigare. Svårare att komma till men när jag väl kör så mår jag så mycket bättre.

Vila i all ära! vila vila vila, A & O, men min egna träning blir som terapi. Kommer inte ihåg senaste natten som jag sov hela natten. Kommer faktiskt inte ens ihåg senaste natten som jag sov särskilt bra överhuvudtaget, men oavsett så blir min egna träning en slags räddning. Speciellt när tankarna virvlar som virvelvindar i huvudet nonstop.


Idag blev det 30 minuters rask promenad med 3-kilos vikter i händerna från och till.

sedan löp-intervaller i 30 minuter. Lugna men ändå.

Efter det - Chins, dips, rodd, smala latsdrag, insida, utsida lår, och avslutade med lite en-hands-stående, och attitude-pirruetter. Älskar pirrar!!!   

Skönt pass. Min räddning för dagens tror jag faktiskt.

En tonfisksallad senare sitter jag här & ska skriva lite mail, fixa lite grejjer. Sedan blir det Zumba på Östermalm och Combat på Hornstull.


Välkomna!


Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards