Alla inlägg under oktober 2012

Av Elina - 4 oktober 2012 23:08

Tacoskväll deluxe! Å nu film:-)
Sista cirkel-passet på ett tag imorse! Buuuhuuu:/
sen kaffe med fin-Jess i city.

Sprungit runt i löpartajts å skinnjacka hela dan typ.. Knas, med tokigt skönt;-)

Körde Kenneths activio för sista gången på ett tag nu å saaaatan va jobbigt det va.. Tur att han coachar så bra å att jag hade Anders jämte mig som peppade lite på etapp sex den andra trappan.. Det behööövdes!

Heey, glömde ju lägga upp felsktivningen förut juh! Haha blää blää;)

Hoppas att ni har haft en grymmodag!<3

Puss hej

Av Elina - 4 oktober 2012 13:30

Hej!


en Kabanga som kan high five, en felskrivning utan dess like och lite strip-fusion ... jupp

enjoy...:  


             




   


och ni vet den där bilden som blir taget i absolut perfekt moment.. well.. here it is! it's on me!   


 



puss hej 

Av Elina - 4 oktober 2012 09:39

Vilka dagar!

Fulla pass och tokig energi!

MRL, BodyCombat, Pilates, Strip-Fusion, Cirkel-träning!


Tog tillochmed lite bilder igår på Strip-fusionen som kommer upp snart! lovade att inte dra upp någon närbild på någon i passet bara självklart!


Har precis haft min sista morgoncirkel för ett bra tag framöver. iaf i Borås.

Ser markanta resultat på mina deltagare från första gången dom kom så det är verkligen en tillfredsställelse!

Resultat - me like!

Kommer att sakna Er!   TACK för den här tiden!


Ska iväg till city nu å dricka en kaffe med fröken Asp innan jag drar hem och packar vidare.


ladda upp lite bilder med kanske  


Ha en bra dag vänner!

and remember to SMILE!  


puss hej

Av Elina - 3 oktober 2012 09:59

Så när jag koreograferar nya pass, varesig det är Zumba, Striptease, Chairdance, Ballet, Street, eller konståkningskoreografier så tittar jag ofta på originalen. Alltså dom där som aldrig går ur tiden.

Inte för att coppa, nej nej, enligt mig är det en synd. Men för att inspireras. Att titta på andra kreativa människor och saker gör att min egen kreativitet ökar och nya idéer växer fram. Ofta får jag nya idéer till ex. Strip-fusion klassen genom att kolla på Ballet osv.


Detta leder mig till sitsen jag är i nu... Ligger här och har en massa att göra egentligen men har fastnat vid att kika på olika konserter. E just nu inne på J.T's framträdande på VS show 2006. haha,.. well well.. får väl ligga kvar här ett tag å sen ta tag i allt annat. Det är ju kul!


Medans jag ändå är inne på det här med att aldrig gå ur tiden så presenterar jag nu här med ...


Sexy-ass-songs-that-nevva-goes-outta-time!


Håller ni med mig?







Puss hej!

Av Elina - 3 oktober 2012 02:34

TACK (!!!) alla som kom på N.Y Strip Fusion idag! Ni fullkomligt tog över salen och energin flög genom taket!
Fick jubel och applåder efteråt som kändes som en stor sexig blöt kyss! Å, vad jag kommer att sakna Er! Ni e bäst<3
Som jag sa var det den barnvänliga versionen idag, imorrn (ons) kör vi på vår sexynessness ytterligare några snäpp. Kul ska det bli! Skynda att boka! Än finns det några platser kvar :-D

Dip it lowwww

Puss hej!

Av Elina - 2 oktober 2012 15:41

Mrl'en vid lunch. Ni rockar fett! skönt med deltagare som jag vågar köra lite med och vill få resultat:) kommer att sakna er!


Nu klockan 17.00 är det Combat! känner av rumpan sen gårdagens combat så det kan bli intressant! haha, äh, kör ba!


Sen 19.30 - N.Y Strip fusion. hoppas att ni har bokat er! om ni inte kan idag så finns det en till chans imorgon på Sportlife knalleland klockan 17.00 passen kommer att skilja sig lite så ta båda för all del!   


En till låt som ni får höra ikväll är... Benny Benassis Satisfaction. Den e skön! inte ny, men skön!


välkomna!


puss hej

Av Elina - 2 oktober 2012 14:43

Mig! jaaa:) huuuur rörd blev jag inte?!?!  


Min underbara vän Jessica skrev ett inlägg igår om hur smeknamnet "min lilla prick" kom till..:) naaaaw:)

Om ni blir nyfikna... klicka på länken här nere!


skön blogg med om ni vill läsa om en sagoskrivande- proffs-satsande- frisbeegolfare som jobbar på gym.



http://jesitsme.wordpress.com/2012/10/01/som-en-prick-over-i/


    


puss hej!


Av Elina - 1 oktober 2012 22:55

Hej alla bästa!


Hemkommen från ett combatpass med Sanna aka. Camelballs, i en sal med inte särskilt mycket luft i resulterar nu i en förjävlig huvudvärk! slog till direkt efter passet och sitter som en smäck! blääää.

Men skönt var det! ...före huvudspränget dårååå..


För Er som är intresserade och sliter er själva i håret dag ut och dag in    , får nervsammanbrott och annat tokigt och står som små fina frågetecken med surr runt huvudet   ang mitt osammanhängande flyttsnack så tänkte jag "reda ut" lite ..


Flytt ?

Ja, jag håller på att flytta. Eller jag har flyttat in i min lägenhet redan men kommer hålla till i Borås en dryg vecka till då jag har jobb att slutföra här.


Var ?

Stockholm, Telefonplan


Varför?

För att jag vill, och att Kim ringde och sa att han hade en lägenhet till oss som passar alldeles utmärkt!


Göra vad?

Jobba. Jobba och Jobba, leka, mysa, må bra, bli proffs, göra roliga saker, njuta, kalasa, fika, hjula ibland, en och annan kullerbytta kommer nog med att gå in.., hitta på bus, va med underbara människor,laga middagar, dricka vin, träna, träna och träna lite till på alla saker det är bra att vara bra på.

              

Har inte skrivit på några kontrakt än så det håller jag lite hemligt ett tag till, men några grejjer är på G. Bland annat ett gym, en bar, en club och lite annat. Förhoppningsvis komma tillbaka till en ishall igen med. I miss it!


Så där har vi det. on paper.


Haha, fick en present av Sanna idag med. Hon har varit å jobbat i Tyskland och hade med sig nåt hem. sjukt internt med ett gammalt kamelskämt och att jag dricker cola ur sugrör (eller om det va kaffe...) som en kamel..

aja, detta resulterade iaf i att jag fick det här!

 

hahah, och nej, ni ser inte i syne! det är tyskt godis uppenbarligen! hahahahahhaha  

perfa!!


puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards