Direktlänk till inlägg 13 januari 2013

Forts. på Nelly 10 poäng, Minus!

Av Elina - 13 januari 2013 18:48

Hej!

Kommer ni ihåg min historia jag skrev för några dagar sen om Nelly? att min Skinnjacka och lite annat hade skickats till fel adress och att dom inte kunde göra något osv.

Ja, deras lösning var ju att jag skulle vänta 14 dagar på att paketet skulle returneras från uthämtningsstället tillbaka till Nelly, för att jag sedan skulle beställa varorna på nytt och därefter få dom.

Men.... Eftersom jag har sett att både skinn-jackan och en tröja jag beställde var slut så frågade jag om de då behöll min order som den var, eller hur jag skulle få tag på just min jacka när den inte längre fanns i systemet....

Deras svar var något av en tokig besvikelse....   De kunde tyvärr inte göra något åt det heller.... Jag skulle få sitta å lurpassa och hoppas att jag fick tag på jackan och de andra grejjerna igen, men de kunde inte "paxa" nåt eller hålla något utan jag fick hoppas på turen...

Asså... KOM IGEN! Jag är genuint förvånad över hur dåligt de har skött hela grejjen. Gillar inte att klaga, som många säkert redan har förstått, men jag kommer garanterat att välja andra sidor att handla ifrån när jag kan hädanefter. Det här va en besvikelse.


Historien slutar dock ganska lyckligt ändå då min kära mor har fullmakt för mig, iofs bara på banken, men hon gick till uthämtningsstället och försökte få ut mitt paket. Efter några om och men så gick det. Rebecca försökte ju med alla nummer, koder osv, men det gick inte. Mamma däremot fixade biffen. Pjuuh. Så jag får väl min efterlängtade jacka om nån vecka eller så. Inte nåt tack vare Nelly dock!   

Hoppas nu iaf att jackan sitter perfekt! återstår att se! stay tuned!


Instagram @ Eliness

www.bodyinperspective.tumblr.com


Puss Hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elina - 5 oktober 2013 09:35

Hej! Det blev ett extra inhopp i Rummet inatt. Sjukt roligt att träffa alla oldies igen!:-) MRL & GRIT Plyo väntar dock nu så hoppas jag hinner klunka en kaffe innan.. Haha Ses vi??:-D ...

Av Elina - 2 oktober 2013 00:13

Olika jobb har olika outfits...   Jag har olika för olika jobb... men -   Dagens är en Workoutfit... hihihihi   Workout - outfit - Work-out-fit !           Tack mina fina deltagare för idag! U rock! Ser fram emot en höst full m...

Av Elina - 1 oktober 2013 11:43


Hej! Dagens tips! Vet inte om det bara gäller i Sthlm eller om det även fungerar i andra städer men check it out!   Registrera ditt SL-kort! Om jag hade gjort det så hade jag bara kunnat spärra det när dumtjyven tog det och sedan fått ett nytt....

Av Elina - 1 oktober 2013 01:40


Hej! Ska precis sova.. Hemkommen från tre back2back klasser (Bodycombat, sh'bam & core) på Odenplan tackade jag för mig, drog till en kompis, kikade på en ganska ny film med Brad Pitt i äkta Tarrantinoanda men tyvärr på ett sämre sätt.. Många grymma...

Av Elina - 29 september 2013 20:16

Hej!   Jag har en mobil igen! Har hittat min gamla spruckna 3gs men med ett nytt SIM-kort som jag fick tag på av mkt om och men så funkar den alldeles utmärkt förutom att den är störande seg.   Jag har dock inga nummer kvar så om du vill at...

Ovido - Quiz & Flashcards