Alla inlägg den 2 september 2012

Av Elina - 2 september 2012 21:55

Var e jag? Jo, satte mig precis i en taxi i Alvesta. Tåget va en timma sent å inga förbindelser går så jag får åka taxi till Borås härifrån.. Skön räkning SJ..(!)
Å nu får han inte igång bilen för att han påstår att alkolåset inte fungerar som det ska... *host* pray for me peeps! Hahahaha
Äh, det jobbiga e att jag ska vara otroligt tidigt i Göteborg imorrn så sömn får jag väl klara mig utan. Skulle ju egentligen varit hemma om en halvtimma nu, meeeen...

Jag avskyr att vara en såndär neggo person som älskar att hata på SJ men jag förstår verkligen inte hur dom lyckas att misslyckas så ofta som dom gör... Någon som har en idé?

Ja, jag har ju även glömt min iphoneladdare i sthlm.. Bläää!!!!

Men, jag vägrar bli sur eller mer neggo! Nej nej! Det här kommer bli bra! Skönt me taxi juh!;-)

Puss hej!

Av Elina - 2 september 2012 18:00

Hej då Stockholm! Jag gillar dig.

Helgen har varit händelserik som få och jag har verkligen haft det super! <3

Nu blir det en mindre Sverigeturné med Ben&Jerrys där vi ska avverka Göteborg, Lund, Linköping, Stockholm & Uppsala. Jag & Matilda. Satan va kul vi kommer att ha!:-D

Sedan är ALLA hjärtligt välkomna till Sportlife onsdag - söndag för våra Öppet-hus-dagar med roliga extraklasser av alla slag!:-) kom å snacka, träna, garva å ha det bra! Kommer att uppdatera om hur schemat ser ut asap;-)

Imorgon är stretch-tipsen tillbaka, tillsammans med uppdatering om B&J, & kanske kanske ett avslöjande..(!) ojoj:-) iiiih!

Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards