Alla inlägg den 29 september 2012

Av Elina - 29 september 2012 14:05

Aa, minst sagt.. Haft två pass imorse. Zumba & Pilates. Före det tog jag en snabbis till Gärdhem å letade soffa. Hittade dock ingen:-/
Har precis kommit hem å ätit svartvinbärsgröt så nu ska det sista in i bilen. Å sen hoppas jag att vi e på väg med mitt lilla flyttlass om en timma! Cross ur fingers! I need it<3 Kommer kanske inte hinna uppdatera så mkt meeeen ha en underbar lördag!:-)

Puss hej

Av Elina - 29 september 2012 01:26

Tänk vad man hittar när man rensar lite! Vääärldens sötaste!:-)

Sen också fyra par Jimmy Choo som jag aldrig har använt..(!!) någon som vill köpa för högstbjudande?? Let me knooow;)

Imorgon blir det Zumba och sedan Pilates på mitt vis.
Så strunta i trängseln i stan bland alla b-stånd och kom å träna istället!

Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards