Alla inlägg den 11 september 2012

Av Elina - 11 september 2012 23:41

Länkar en video när Jenna tar upp en jubelidiots artikel om kvinnliga idrottare...
A- (f*ing) -men to that!

She's tha shit!;-)

http://www.youtube.com/watch?v=Ag4C0MFRnmE&feature=youtube_gdata_player

Puss hej <3

Av Elina - 11 september 2012 21:04

11 år sedan idag... Satan att det ska få hända sådana här katastrofer....!!!

Mina tankar går till alla våra förlorade själar och alla nära och kära som berörs. Det vill säga hela världen.


9/11 ... Hemsk dag ...


Stay strong peeps!


     

 

puss hej!

Av Elina - 11 september 2012 20:21

Körde tre pass idag ju. Som vanligt på tisdagar. Sprang tillochmed lite emellan två av dom! Känns bra:-)
Men kroppen gör lite ont nu. Hårt igår å det känns av så mm.. Aja, skönt iaf!
Boobiesarna känns verkligen av! Körde ju lite extra igår med en av mina muskelknuttevänner så mm.. Imorrn?? Ajaj..:-/
Men har ju inhandlat nya pjucks! Tokigt bra sådana oxå! Dom e på gymmet men visar imorrn! Snygga e dom me:-) inte billiga.. Men bra och snygga så priset e smällar man får taaa!:-)

Fick Bodycombat 53 på posten idag me! Ska börja köra in nya releasen imorrn tänkte jag! Sen blir det Linköping med Matildisen och Ben@Jerrys.

Anyhow.. Its written in stone! Har inte skrivit det än men i Oktober tar jag mott pick och pack och flyttar my azz till Stockholm! Känns bra!!:-D

Puss hej!

Av Elina - 11 september 2012 14:34

två pass gjorda, ett möte och nu käkat. ett pass kvar. klockan 17.00 - Bodycombat.


Kommer du?? DET tycker jag:)


hörrni, i oktober... som jag skrev igårkväll. change is on! och det ska bli bra! jajjamen:)


puss hej!


Ovido - Quiz & Flashcards