Alla inlägg den 18 september 2012

Av Elina - 18 september 2012 23:34

Tredje hotellet för veckan! Uppsalas First Hotell Linné. Och imorgon händer det! För det vet vi! För vi har frågat!
Det finns plättar på frullen! Weeei:-D

Första hotellet på två veckor.
Och om ni har följt oss så vet ni ju att vi inte har bott på några skit-ställen direkt, dock har plättarna/pannkakornas frånvaro lyst klarare än solen vid varje morgon.. :-( men imorgon vänder det!

Efter KTH idag (som va ett rätt kasst place to be..) åkte jag till Sportlife Odenplan och tränade. Jätteskönt verkligen! Sprang i 40 minuter å sen körde jag lite crossfit-aktiga intervaller med tre olika övningar, å sen några andra. Efter löpningen körde jag även 5 (ynka) minuter på det som jag kallar jobbiga-skidåkar-stakare-maskinen *just nu iaf;)* och jag säger det.. DEN maskinen! Satan va effektiv den är!! Hela baksidan får det jobbigt! Och hela bålen! Triceps, rygg, mage, även rumpa & axlar (om man vill) å puls såklart. Aa, den är förjävlig men högt rekommenderad av moi.

Puss hej!

Av Elina - 18 september 2012 11:31

<3<3<3

Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards