Alla inlägg den 13 september 2012

Av Elina - 13 september 2012 23:21

Är sommaren över?? Ligger i Matildas soffa i Stenungsund å hör att ett ovädrigt oväder e på väg in samtidigt som kalla vindar drar utanför... Sommar.. Vaaaaaaar eeeeee duuuuu??? Jag e inte redo än.. Inte redo..;-(

Puss hej

Av Elina - 13 september 2012 18:34

Sitter å käkar på IKEA i Jönköping nu. Skön dag i Linköping men nu e vi klara och heading mot Stenungsund. Solen lyser å vi mår fint. Det fanns världens gulligaste text vid frullen på scandic imorse..:-) myyys! Älskar Puh-björnen!

Puss hej

Av Elina - 13 september 2012 08:08

God mooorgon linköping! Skulle upp å tränat imorse men eftersom jag nog sovit tjaaa.. Sammanlagt en timma. Alltså Totti! Så valde jag att stänga av mitt alarm vid sex.. Så nu - Hotellfrulle! Lite ledsen att jag inte har tränat före... Hade ju varit så mkt hungrigare då ju!;) MEN måste lära mig att utan sömn - ingen träning. Det e ju inte riktigt nyttigt........:/
Nåt som e nyttigt?? -Hotellfrulle!!

Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards