Alla inlägg den 28 september 2012

Av Elina - 28 september 2012 23:32

Tänk vad man hittar när man rensar lite! Vääärldens sötaste!:-)

Sen också fyra par Jimmy Choo som jag aldrig har använt..(!!) någon som vill köpa för högstbjudande?? Let me knooow;)

Imorgon blir det Zumba och sedan Pilates på mitt vis.
Så strunta i trängseln i stan bland alla b-stånd och kom å träna istället!

Puss hej!

Av Elina - 28 september 2012 11:34

sitter här med min kaffe,.. vill ut å gå. ja, jag ska ut å gå.

Men en något kritisk punkt är väl med att börja packa........(!)

Jag drar upp med mitt flyttlass imorgon och jag har inte ens börjat än....(!)  


Något som är säkert är att jag kommer att sälja mycket kläder och skor och endel kommer jag bland annat att lägga upp här. (!!)  

Jag har .... tar lite emot att erkänna ... Men toooooooookmycket saker...! jag har Jimmy Choo-skor som fortfarande ligger i sina lådor, jag har Nike-toppar med prislappen kvar, och sedan är det ju alla det där plaggen som bara borde slängas som jag köpte i ettan i gymnasiet typ.... men NU, NU satan! jag ska dricka upp mitt kaffe, sedan hålla på med det här ordet packa till iaf ett. Sen en prommis. Sen in till stan, hämta bil, förbi Sportlife, och dansa lite... förbereda inför tisdag:) Sen hem, och rensa och packa heeeeeeeela kvällen! oui oui:)  


Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards