Alla inlägg den 5 september 2012

Av Elina - 5 september 2012 22:16


har ju inte gett några strechtips på två dagar nu, så sorry 4 being M.I.A ...  


Har dock haft rätt fullt upp me Göteborgsjobb och nu senast två dagar i Lund... Kom prrrrecis hem och ska gå å lägga mig snart...

Tänk va trött man kan bli av ett ganska så intelligensbefriat (men kul) jobb..! pjuuuuh


Men jag delar en länk och hoppas att ni kikar in imorrn så kör jag tre rena effektiva stretchövningar då ist!

Underbara Pia delade den här på fejjan nyss och jag sitter fortfarande å fnittrar lite inombords...

älskart! 

Älskart sa jag! hahah     


Hörs imorrn!!!


btw, hur har ni det?? en bra vecka?? hur går det med tipsen för er? nåt å ha??

jag kanske släpper en smärre bomb med news snart med... man vet aldrig! hihi



naee,, det verkar ju inte gå det här bara för det...:/

äh, jag länkar ist. gå in å kiiiika! hahahah


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=iJ6w4ZE-J7A


puss hej!!!



Ovido - Quiz & Flashcards