Alla inlägg den 12 september 2012

Av Elina - 12 september 2012 22:09

Hej hej!
Testsprang i mina nyaskor idag! Först en halvtimma å sen några korta snabba intervaller på det. Både foten och andra knät känns fortfarande av men glad att jag klarade av hela passet utan att avbryta. Å satans sköna skor jag har investerat i!
Jag är ju rätt insnöad på Nike pga av sponsorgrejjer, och sen ofta personalpriser och sen för att jag alltid köper Nike utan att tänka på det nåt speciellt. Jag tycker helt enkelt att dom e grymma!:-)
Men på den här provningen satte han på mig ett par Asics som jag fick me mig hem. Inte gratis men SÅ värt att ha bra skor ju!
Me like them shoes!:) hoppas dom fortsätter att vara mina vänner:-) å fina e dom me:)

Å att springa.. Asså.. Inget slår ju det! (förutom dans och konståknig dårå förstås)
Jag mår så bra efter ett löparpass! Så trött men så bra! Känns i hela kroppen och det syns och känns snabba resultat! Hoppas verkligen att kroppen fortsätter att läka å va frisk så jag kan fortsätta å komma in i löpningen igen!
Genomskön träning<3<3<3

Puss hej

Av Elina - 12 september 2012 21:01

Har ni sett Expressens headlines idag??? Haha, kom igeeeeen!

Jag har äntligen fått mina svar! Tok-hollywood-Gunillas framtidsplaner gällande svenska män, och hur Knutby-idiot-pastorn firar sin frihet..
Aa, kan säga det igen...
Kom igeeeeeeeeen!!!!!!!!!!!!!!¡¡
Jag trillar ju uppochner!
Nae.. Expressen.... Hur va det nu i Etiopien?? En followup på det??

Nej, såklart inte.. Jag e mer intresserad av bowling tacos en galen människa och en till lika galen människa.. Wtf!

Puss hej

Av Elina - 12 september 2012 10:11






puss hej!

Av Elina - 12 september 2012 09:25

Gjorde min egen latte Sådär på morgonkvisten. Och det är ingen upphettad mjölk eller nåt annat som inte e så bra. (fetterna förändras ju när mjölk börjar koka)
Nej nej , minimjölk och kaffe!
Det som gär tricket är min älskade minivisp:-) <3

Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards