Alla inlägg den 21 september 2012

Av Elina - 21 september 2012 18:35

Kom å fira min födelsedag imorrn på Sportlife Knalleland!

Jag brukar inte fira nåt spec men om det ska firas på nåt sätt så e dessa två pass det bästa sättet att fira! Så join me! Vi har tre lördagar till tillsammans! <3

Puss hej

Av Elina - 21 september 2012 15:16

Intensiviteten flööööödaaaaar!


  • leta fram fakturor som måste ut - Check!
  • leta fram gammalt CV och uppdatera - Check!
  • Skicka mail till *** - Check!
  • Skicka mail till ***** - Check! .... eller...... Vad betydde det där nu igen??.......??  
  • Ringa ******* - Check! - eller a... behövde inte
  • Skicka mail till ******* - Check!
  • Ringa Swedbank för att dom sitter på 2800 kr som jag vill ha idag och inte på måndag. - Ska göra!

puss hej!!

Av Elina - 21 september 2012 11:45

Hej vänliga fredag! work with me!


Planering & utförande deluxe måste ske idag!

Min dator crashade ju på Gotland och jag har inte tagit mig i kragen att köpa en ny. Men DET ska ske nästa vecka.

Dock spelar ju inte det någon roll då alla mina dokument som utskickade fakturor, CVn och personliga brev fanns på datorn som inte längre finns...    

Därför så ska jag idag

  • leta fram fakturor som måste ut
  • leta fram gammalt CV och uppdatera
  • Skicka mail til ***
  • Skicka mail til *****
  • Ringa *******
  • Skicka mail till *******
  • Ringa Swedbank för att dom sitter på 2800 kr som jag vill ha idag och inte på måndag.

jupp...


Sen blir det träning. tänkte gå ut å gå på förmiddagen men en snabb titt ut genom fönstret och jag gjorde en 180 graders vändning...


Jag saknar Sommaren!!!!!!!!!!!!!!!!!  


Hur e er fredag??


puss hej!

Av Elina - 21 september 2012 00:19

Hemma nuuu!!! yaaay!!!


   


Ligger i min egen säng å bara njuter. sååå skönt å va hemma!


Men har lite saknar-känslor...Saknar Åre... å Saknar sommarn ...



God natt!


Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards