Alla inlägg den 16 september 2012

Av Elina - 16 september 2012 21:52

Precis checkat in på Story hotell vid Östermalm. Trött å sällskapssjuk. E ju van att ha Matilda här men hon kommer inte förrns sent imorrnkväll... :-( Skulle ut till bästaste Pia egentligen men bådas energinivå är motsatsen till på topp så det blev inte så.. *måste erkänna att jag drar mig lite för att köra runt i sthlm med..* har inga problem med att köra i göteborg, borås, åre, malmö eller new york.. Men Sthlm... Mmm.... Njaaa..
MEN det ska ändras! Om två månader - då kan jag väl köra i den här byn med! Iiiihhh!!!! Snart går flyttlasset!

Hoppas iaf att hon får det underbart på sin resa!! Bali. Jupp! Nice!

Sprang i fm innan jag åkte upp hit.. Fasar lite för den förmodade kommande träningsvärken... Men skönt e det! SKÖNT!

Puss hej!

Av Elina - 16 september 2012 00:00

Har precis spelar kort.. Chicago.
Hade moooongotur i början! Fick 47 poäng på typ fyra omgångar, sen fick Jocke fyrtal å drog ner alla till noll.. Därefter gick det trögare.. Min "mojo" va borta...:-/
Tolkning??

Jaa,
först - toktur i spel .. Kärlek dåå?..
Sen - totally screwed over på en omgång... Men i spel ju.. Så kärleken då???...
Å sen.. - Trögt i spel.. Kärlek??...

Jaa, va sägs?? Nån tydare där ute??

Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards