Alla inlägg den 17 september 2012

Av Elina - 17 september 2012 23:37

Vilken mysig kväll! En thé på Espresso house -Stureplan med Angelica. Har nästan inte sett henne sen skolan bland annat för att båda är flyttfåglar som far runt dit vi känner för å hittar på saker. Men idag så minsann! Tråkigt att vi inte har hängt mer men det blir kanske ändring på nu:-) Förutom att hon ska till Madrid i tre månader med start nästa vecka. KUL för henne!:-D

Anyhow, följde henne hemåt å tog en långsam prommis tillbaka genom stockholmskvällen. Gud vad fridfullt! Jaa, jag älskar natur, frilufsliv etc. men jaa, jag är en storstadstjej! Jajjamen!

Puss hej!

Av Elina - 17 september 2012 18:58

Ligger på rummet på Hotell Stureplan. Tanken va att dra å träna combat på Odenplan för jag såg att Sandra skulle ha den men efter en dags jobb på SU så ligger jag här med svaaajnvärk i huvudet..:-/ det suger..:-(
Matilda kommer senare så det ska bli skönt iaf! Men det e inte före halv tolv tyvärr..:-/

Snackade med Kim lite nyss me å planerade lite för flytten. Satan va jag längtar! Början/mitten av oktober. Yes, sen e det Sthlm som gäller! Weeei!!!

Puss hej!

Av Elina - 17 september 2012 07:51

God morgon! Hotellfrulle på Story är helk ok. Inte lika stor som på de scandichotell vi har bott på men ändå ok. God jordgubbsjuice!:-) å god frukt. Färsk ananas, melon å kiwi. Plus i kaaaanten!:-)

Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards