Alla inlägg den 10 september 2012

Av Elina - 10 september 2012 22:35

Längtar så efter ljuden, dofterna och smakerna
Längtar efter möjligheterna och ljusen.
Du finns där och kommer alltid att göra.
Över en natt tog du mig med storm och jag kommer ALLTID att längta tillbaka.. Nej.., Längta framåt - men till dig. Du finns där och väntar på att jag ska lyckas ta mig nära.
Nära nära..
Vandra i natten och insupa alla intryck du ger mig. Varje sekund, varje minut av varje dag.
Jag har kommit några steg på vägen men har några kvar. Ett av dessa tar jag snart.
Jag kommer dig närmare och närmare. Känner du det?

Snart kan jag insupa alla intryck varje dag, inte hos dig, men närmare. Ett steg närmare dig.
I oktober.. Jag längtar så

Puss hej

Av Elina - 10 september 2012 19:49

Har du bokat dig? Äh, d e välkommen ändå! I make room!:)
Ses imorrn!

Puss hej

Av Elina - 10 september 2012 07:52

Startade dagen med 35 min kondition. Medelintensivt bara men ändå. Skön start! Så nu sitter jag här på bussen till gbg å eftersvettas å känner mig fresh som en nyponros!
Men ja - självklart har jag dushat, stressade dock lite hit sen så då blir det väl så.. En av de jobbiga sakerna med att köra kondition när man har bråttom efteråt.. Man blir ju så varm!
Eller e det bara jag?

Äh, puss på er! Ni e säkert nyponroser hela bunten kan jag tänka mig..;-)

Puss hej!

Ovido - Quiz & Flashcards