Alla inlägg under september 2012

Av Elina - 26 september 2012 11:16

Boka å kom! Eller chansa å kom ändå!:-)

Puss hej

Av Elina - 25 september 2012 23:49

hihihhihihihahahahahahahahihihiahahahahaha


....


aaaahahaha


look at your man, now back to me, now back at your man, now back to me ...

I'm on a horse..

hihihihihiihihihiihhihihohohihihiih



mmmmhahahaha, swandive!



because we're neckdeep in seawater of friendship and trust


hhahahahahhhaha


all over this ...


mmmmhahahaha, träningsvärk.. hahah



ooooo-keeyy



And it's not just because I've forgot my jacket, ...

my wildley-exadurated-body-muscle-distrubution-makes-creating-such-a-garment-an-impossibility ...

u cant get passed the striking brown eyes, can u?



hihih, Theese nevva evva gets old!


Puss hej!

Av Elina - 25 september 2012 19:54

Sitter på Viskan med bästa bästa Rebecca. Hon är en av de personer som jag kommer att sakna allra mest..<3 vi har mys-dejt nu iaf me thé, kanelbulle å chokladkaka. Syyyyyndaaaaar!!!!!! Även om båda e sugen på nåt annat.. Hon cravear vin å jag cravear en Lynchburgh lemonade.. Mums!!

Vilket satans roligt combatpass jag körde förut! Deltagarna gav allt verkligen! Ni som inte kom idag har ny chans imorrn klockan 17.00 på Sportlife City. Kom kom!!

Nu åter till myset<3

Puss hej!

Av Elina - 25 september 2012 15:07

Kom på combatpasset idag på Sportlife Knalleland! Det e 53an som gäller och satan va bra den e!!:-)
Ni får även en chans till imorrn i borås city med mig, samma tid, men idaaag! Nu kör vi! Eller hur?:-D

Puss hej

Av Elina - 24 september 2012 17:52

Har fastnat framför Dr Phil av alla program..(!) och det handlar om det sjukaste förhållande jag någonsin har hört om. Hör på det här! :
-En man som buggar hemtelefonen, placerar ut Bandspelare i huset, anklagar och manipulerar henne konstant, tvingar henne till lögndetektortest, frågar ut grannar,
Har tillochmed varit otrogen själv "bara för att "hämnas, hon ska ju få känna smärtan som han känner!"
Mm. Mm.

Vet ni vad det värsta är?!?!?!?!?!?!
Hon stannar! OMG!
Snacka om osund relation!!!

Å då för att komma vidare till mitt syfte med detta inlägg..

-ni precis som jag vet ju att knasiga relationer och hjärnspöken kan fucka upp dig 24/7 all day, every day.
Ni har säkerligen varit i en sådan situation, precis som jag har och tankarna flyger lätt iväg till negativa platser, DÅ måste vi inse att vi är värda bättre! Fråga dig själv..;
-Vill jag må såhär?
-Vill jag ha personer i mitt liv som får mig att tveka på mig själv och mina handlingar?
En annan viktig synpunkt är ju självklart...: beror det på mig eller den andra personen? Eller a.. Fel skrivet.. Hittar jag på att han/hon agerar dåligt eller gör han/hon mig faktiskt inte väl?
Oavsett så välj ditt eget beteende och välj att ha människor i ditt liv som du bryr dig om och som bryr sig om DIG, gör dig gott, och ger dig energi.

Deleta alla energitjyvar! Det håller jag på med. Det är inte lätt men nödvändigt för din egen hälsa. Kom dock ihåg att detta inte betyder att du ska konvertera till egoismen och hänsynslöshetens värld, nej nej, att bry sig om sina medmänniskor och ge energi även till de som kanske inte ger dig så mkt tillbaka kan vara jättebra!
Jag syftar endast på de neggo-relationer (ni vet vilka jag menar!) , och att It's just not worth it!

Puss hej!

Av Elina - 24 september 2012 11:24

Sitter på en buss.
Skulle åkt me min bror in men när jag gick upp för att göra iordningmig till den tiden han hade sagt så va han redan borta..:-/
Tänkte strunta i det först men nej. Nu sitter jag här på bussen.
Precis som förr. Under hela min barndom har jag åkt buss. En massa buss. Till ishallen, till dansen, till stan, till skolan. Jag och min träningväska. Varje dag. Dag ut och dag in. Precis som förr. Det väcker konstiga känslor...
Precis som då sprang jag även nu till busshållsplatsen. Varför? Jag behövde inte. Det gick liksom bara av farten.. Jag bara sprang. Precis som förr. Å nu sitter jag här med musik i öronen. Precis som alltid. Tror jag ska börja forska i folks bussbeteenden.. Kan nog bli intressant!:-)

Puss hej

Av Elina - 23 september 2012 21:02

TACK ALLA FINA NI SOM GRATTADE MIG PÅ MIN FÖDELSEDAG!!!   


BLIR RIKTIGT RÖRD AV ALLA FINA GRATTÖNSKNINGAR:) TACK ÅTER IGEN! DET VÄRMER! :)     

BARA FÖR ATT JAG E SÅ TAGEN SÅ FORTSÄTTER JAG ATT SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER HELA INLÄGGET ME:) HIHI


HÖRRNI - BADA! HUUUUUR SKÖNT E DET INTE?? JAG BADADE BÅDE I FREDAGS OCH NU IKVÄLL. HELT UNDERBART SKÖNT JU OCH MAN BLIR LEN SOM EN BABYRUMPA! DET SKA JAG FORTSÄTTA MED.    


NE, BÖRJAR SKRIVA IGEN LITE MER IMORRN... ORKAR INTE NU.. SKA NOG ÄTA LITE MER ÄPPELPAJ TROR JAG:) MUUUUMS!



PUSS HEJ!


Av Elina - 21 september 2012 18:35

Kom å fira min födelsedag imorrn på Sportlife Knalleland!

Jag brukar inte fira nåt spec men om det ska firas på nåt sätt så e dessa två pass det bästa sättet att fira! Så join me! Vi har tre lördagar till tillsammans! <3

Puss hej

Ovido - Quiz & Flashcards